2009-05-26 17:39:31
16 травня відбулося довгоочiкуване відкриття центру інтер'єру і стилю «Домосфера». Цей новий торгівельний центр об'єднав в собі всі найвідоміші меблеві торгівельні марки, популярні бренди товарів для інтер'єру, створення стилю і декору в будинку.
Урочисте відкриття залучила величезна кількість відвідувачів. Стоянка в центру була заповнена майже до відмови, а біля входу товпилася безліч народові. Сама концепція заходу була розроблена до найдрібніших подробиць, тому ніхто з присутніх не нудьгував. На вході і по всій будівлі розташувалися «живі» скульптури, в найнесподіваніший момент вони міняли позиції, чим приводили в захват публіку, а особливо тих, хто в цей час фотографувався поруч. На всіх поверхах відвідувачі зустрічали справжніх середньовічних пані і кавалерів, лицарів і принцес, вони вільно розгулювали широкими коридорами, демонстрували новинки меблів, прекрасно доповнюючи шикарний інтер'єр центру. В глибині будівлі сконструювали сцену, ведучі проводили конкурси і розиграші призів на радість дітям і дорослим. Випробувати фортуну міг кожен. Відвідувачі отримували на вході спеціальну картку з номером, який міг виявитися виграшним. У перервах аудиторію розважав популярний шоу-балет «Ред Фокс». Казкову атмосферу доповнювали повітряні кулі, а також всілякі акції, які проводили в самих магазинах. Покупцям пропонували покуштувати шампанська або ж кави з солодощами. А в галереях центру можна було оцінити роботи українського художника Анатолія Тертічного і скульптури Олексія Владімірова. Таким чином, були створені всі умови, щоб відкриття надовго запам'яталося і зацікавило потенційних покупців.
В умовах кризи відкриття нових торгівельних об'єктів стало рідкістю. За даними «Соцмарт», «Домосфера» - третій торгівельний центр, відкритий в Києві в 2009 році ( після гіпермаркету «Metro» в Деснянському районі і ТЦ меблів і дизайну «Аракс» на Окружній).
У основі самого проекту закладена концепція трьох багатофункціональних торгівельних центрів з ключовими напрямами «стиль», «ремонт», «мода». Таким чином, на даний момент введена в експлуатацію лише перша черга, тобто торгівельний центр з товарами для декору, стилю, інтер'єру приміщень. В кінці 2010 року планується відкриття другої і третьої черги, базисною основою якої є DIY ("Do-it-yorselfe" - "зроби сам") – гіпермаркет товарів для будівництва і ремонту. І завершуючою стадією буде відкриття торгівельного центру напряму «одяг, мода, стиль», який до того ж передбачає наявність продуктового гіпермаркету. Варто відзначити, що згідно з планом, одним з об'єктів є також бізнес-центр класу «В». Таким чином, до закінчення втілення в життя цього проекту, ми побачимо абсолютно новий підхід до розробки торгівельних комплексів вищого класу.
Проте зупинимося детальніше на деяких аспектах функціонування «Домосфери».
В першу чергу звернемо увагу на місце розташування. Загалом, для торгівельного центру такого класу, його можна назвати вигідним. Пересічення Столичного шосе і вул. Заболотного, враховуючи глобальну забудову столиці, скоро буде далеко не околицею Києва. Найближча станція метро – «Видубічи». Зручна транспортна розв'язка, відсутність пробок – все це робить «Домосферу» вдалою з точки зору транспортної доступності. Проте, в основному для покупців зі своїми автомобілями. Враховуючи концепцію торгівельного центру, основний акцент робиться на покупців з високим і дуже високим рівнем доходів, тому не було зацікавленості в запуску лінії безкоштовних маршрутів для покупців з доходами поскромніше. Хоча, як вважають фахівці «Соцмарт», це збільшило б відвідуваність центру в цілому.
Для відвідувачів зроблена автомобільна стоянка, розрахована на 3000 машиномест. Хоча, повністю автомобільною її не назвеш, нововведенням є наявність вертолітного майданчика. Розробники створили всі умови для своїх vip-клієнтів.
Будівля. Самa будівля дійсно побудована з розмахом і шиком. Фасад виконаний в червоно-сірих тонах. Само поєднання цих кольорів є вельми стильним, що виглядає багато і невимушено, як і сама обстановка усередині. По периметру будівлі розташовані рекламні щити орендарів, щоб покупець вже під'їжджаючи до торгівельного центру, визначався у виборі магазинів і асортименту. Скляна частина фасаду окрім естетичної ролі забезпечує природне освітлення усередині, роблячи акцент на центральному вході.
Якщо говорити про внутрішнє планування, то тут теж все враховано до щонайменших деталей. Просторі широкі коридори, високі стелі, колони – все це справляє приємне враження і дає усвідомити масштабність самої будівлі. Внутрішня обробка в строгому класичному стилі, нічого зайвого, все коректно і витончено. Що коштує одна лише гранітна обробка довкола ліфта, а оригінальна червона люстра прямо в центрі залу як би сполучає фасад і внутрішні приміщення.
Живі квіти і лавки, розкидані по будівлі, створюють затишок і забезпечують комфорт покупців. Всього в «Домосфере» три поверхи, які з'єднуються ліфтами, безліччю ескалаторів, довгими коридорами.Представлені такі товарні категорії, як меблі, декор, килими., сантехніка, кераміка, посуд, а також побутова техніка. Все лише вищого класу, самих різних стилів і напрямів. За інформацією «Соцмарт», серед орендарів - Еліт Ампір, Венеція, Royal Silk, Bang and Olufsen, Elite D?cor, Balteco, DIO, scorpio-всі ці бренди говорять самі за себе. Лише краще. Серед якірних орендарів також гіпермаркет побутової техніки Fox mart. Проте окрім концептуальних орендарів. тут також розташований винний бутік Strada dell Vino, будинок делікатесів Delight. А також салон краси «Kika Style», біля якого в день відкриття майстра вищого профілю владнували майстер-клас, демонструючи свої уміння. Варто відзначити, що багато магазинів виявилися не готові відкрити свої двері покупцям в строк, тому в недалекому майбутньому очікується відкриття ряду ресторанів і кафе, а також нових магазинів, здатних своїм асортиментом задовольнити запити найпримхливіших клієнтів. Найімовірніше, що повністю функціонувати «Домосфера» почне ближче до серпня.
Також ряд орендарів надає послуги, зокрема це хімчистка «Оскар», аптека «СанаМед», турагенство, каси і т. д.
«Домосфера» з перших днів відкриття вела дисконтну систему. Картки двох типів – Black Premium Card і Red card дозволять отримувати від покупок не лише задоволення, але і вигідні знижки. Об'єм знижки встановлюється кожним магазином індивідуально і вказується на спеціальному знаку, розміщеному біля входу.
Таким чином, ми розглянули всі основні характеристики даного «новачка» на ринку торгівельної нерухомості України, і вже зараз можна з упевненістю заявити, що темпи розвитку, принципово нові ідеї, а також величезний потенціал – все це може незабаром перетворити «Домосферу» на центр шоппінга і розваг Києва.
Фахівці «Соцмарт» відзначають всього декілька недоліків ТЦ. В першу чергу, це вузька на даний момент спеціалізація. По-друге, акцент на покупцях з дуже високим рівнем доходів, що робить його доступним лише для вибраних. Проте з іншого боку, мала кількість торгівельних центрів такого класу, забезпечує йому положення поза конкуренцією. І знову таки транспортна доступність з розрахунком виключно на покупців з автомобілями. В недалекому майбутньому ми побачимо, наскільки це відіб'ється на популярності ТЦ.
На літо 2009 років в столиці заплановано відкриття таких торгівельних центрів на ул.Сивашской і в Петропавловськой Борщаговке. Всього на травень місяць в столиці фахівцями "Соцмарт" було виявлений і занесено в базу даних комерційних об'єктів 270 офісних, торгівельних, готельних будівель, що будуються і проектованих, і комплексів. У базі житлових об'єктів у стадії будівництва і проекту Києва більше 320 об'єктів .
Автор: Катерина Котенко
Источник: socMart
Хотите знать больше о строящихся и проектируемых гостиницах Киева, с контактами заказчиков, генподрядчиков, т.д.? СКИДКА!
Хотите знать больше о строящихся и проектируемых зданиях Львова?
Хотите знать больше о строящихся и проектируемых жилых зданиях Киева? Хотите знать больше о заявленных торговых центрах Киева?
Хотите знать больше о строящихся и проектируемых бизнес центрах Киева? Фотографии Центра стиля Домосфера:
Источник: socMart
|