Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Встигнути б! Будівництво аеропортів!

2009-06-19 11:36:26

 18 квітня в Кардіфе на засіданні виконкому УЄФА визначили переможців тендеру на проведення чемпіонату Європи 2012. На шляху до перемоги Україна і Польща змагалися разом з Італією, Хорватією і Угорщиною, вирішення комітету відправила континентальна футбольна подія до Східної Європи. Ейфорія, радість і гордість, переповнювала всіх, має на увазі величезну відповідальність перед Європейським і світовим співтовариством. Масштабне завдання ? організації умов, що відповідають всім стандартам і правилам, була поставлена перед Україною.

Для освітлення подій підготовки до Євро-2012, створені спеціальні ресурси, свій контроль здійснює медійне співтовариство. У цій статті ми розглянемо будівництво і реконструкцію аеровокзалів. Крім того, що аеропорт ? стратегічний об'єкт, державне і міжнародне значення, це ще важливий проект в рамках підготовки до Європейського чемпіонату 2012 року.

Чотири міста ? Київ, Харків, Львів і Донецьк, оповістив комітет УЄФА на прес-конференції 13 травня для прийняття футбольних матчів чемпіонату. З них лише Київ затверджений в списку приймаючих міст, але невідома його доля у фінальному матчі, рішення по інших містах оповістять в останній день листопада 2009 року.

Київ

За даними прес служби аеропорту «Бориспіль», в рамках підготовки до Євро-2012 була проведена реконструкція терміналу S. Об'єкт зданий і прийнятий державною комісією в грудні 2008 р. Ведеться будівництво перону F, здача об'єкту планується в 4 кв. 2010г. Також заплановано реконструкція і будівництво терміналів «В» і «D», роботи ведуться, здати об'єкти в експлуатацію планують в 2010-2011 р. Завдяки цим заходам аеропорт зможе збільшити свою пропускну спроможність: приліт ? 5950 пассажіров/час, виліт ? 5650 пассажіров/час, поліпшити технічні характеристики, надавати послуги на новому якісному рівні.

Біля самого аеропорту улаштують зони парковки на 850 місць, розраховані для зупинки автобусів, а автомобільну в'їзну дорогу розширять до 4 смуг (з кожного боку), зараз ведеться тендер на визначення проектувальника.

Інформаційна служба Соцмарт повідомляє, що головним підрядчиком проведення робіт стала турецька компанія Dogus Insaat, яка виграла тендер на будівництво терміналу «D».

26 вересня 2008 р. компанія підписала контракт з «Міжнародним аеропортом» Бориспіль на суму 377 млн. грн.

9 червня міністр транспорту, Іосиф Вінський, заявив про відставання робіт від графіка будівництва в аеропорту «Бориспіль». За словами міністра, є способи впливу на головного підрядчика робіт – турецька компанія Dogus Insaat, з якою складно взаємодіяти.

Львiв

Вартість проекту Львівського аеровокзалу оцінюють в 105 млн. євро, вартість інфраструктури – 8,6 млн. євро. До кінця червня має бути підготовлений і остаточно погоджений проект будівництва і визначений інвестор, якщо такого не знайдуть, то, за словами міністра транспорту Іосипа Вінського, фінансування буде виробляється коштом держави. Початок будівництва заявлений на вересень 2009 р., донині планується завершити всі підготовчі роботи і підписання інвестиційного договору, яке передбачене в липні. Будівництво планують завершити до 2011 р., за рік до початку Євро-2012. Слід також відзначити, що початі роботи по реконструкції злітно-посадочної смуги. Серед зауважень УЄФА на даному етапі – це відсутність чіткої організаційної структури, уміло керівною процесом. Такий організаційний штаб збираються створити до кінця цього місяця.

Оновлений Аеропорт «Львів» збільшить свою пропускну спроможність в 5 разів і більш, з 200 пассажіров/час до 1000-2000 пассажіров/ година Передбачається 18 позицій паспортного контролю, 29 позицій реєстрації пасажирів, 9 пунктів контролю проходження безпеки. Загальна площа терміналу 39 тис кв.м., площа парковочной зони – 2,87 га. Два види паркінгу – критий, 4 поверхи і 400 місць, відкритий - 900 паркомест. Площа комерційних об'єктів – 1000 кв.м.

З останніх даних інформаційної служби Соцмарт, 9 червня був звільнений генеральний директор державного підприємства «Міжнародний аеропорт Левів», офіційна причина звільнення - нездатність забезпечити належний рівень безпеки.

Донецьк

Головна проблема Донецького аеропорту ? це відсутність інвестора, надалі фінального проекту і плану розвитку. 10 червня на своїй прес-конференції заходів міста Донецька, Олександр Лукьянченко, розповів про три варіанти розвитку ситуації з Донецьким аеропортом. Перший передбачає будівництво нового терміналу, вартістю 184 млн. доларів, об'єкти інфраструктури – паркінг на 600 місць, відкриті автостоянки, готель, який зараз на реконструкції. Другий варіант– капітальний ремонт, існуючого об'єкту, і будівництво двох тимчасових терміналів, третій - передбачає будівництво аеровокзалу на основі проекту, реалізованого в Загребе (Хорватія) з доопрацюванням і прив'язкою до українських реалій. Ухвалення рішення багато в чому залежить від фінансування, яке без інвестора ляже на плечі міського і державного бюджетів.

Харків

Роботи по будівництву і реконструкції Харківського аеропорту узяла на себе бізнес-група DCH, яка виступає головним інвестором в підготовці Харкова до Євро-2012. Сума інвестицій складає 508,83 млн грн. Інформаційна служба Соцмарт повідомляє, що Міжнародний аеропорт «Харків» знаходиться в комунальній власності, після реконструкції перейде в загальнодержавне володіння. Власті міста Харкова здали аеропорт в оренду на 49 років компанії «New Systems AM», яка входить в холдинг DCH.

Планується будівництво терміналу площею більше 20 тис. кв.м., яке дозволить збільшити пропускну спроможність до 850 пассажіров/час, облаштування і створення інфраструктури, а саме сучасні парковочниє зони, остініца, офісні приміщення. В даний час ведуться роботи по монтажу каркаса будівлі нового терміналу. Основна проблема ключових українських об'єктів, вимагаючої реконструкції або будівництва ? це відсутність чіткого плану і координації дій. Зі всіх представлених міст, можна виділити Київ і Харків, де є чіткий проект і план розвитку, знайдений інвестор і притягнені засоби, а також ведуться роботи, які не виключають проблем і труднощів.

Текст: Інна Фрізюк


Автор: socMart ( При передруку посилання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкове.)

Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)