|
|
Система обслуговування в міні-готелі. Київський досвід
|
2009-12-05 13:07:22
В серпні 2009 року компанія "Premier Hospitality Consulting" брала участь у підготовці до відкриття готелю "Сіті Парк Готель". Будівля готелю, розташоване в Києві за адресою Обсерваторний провулок 3А, знаходилося на завершальному етапі реконструкції. Інфраструктура готелю представлена 23 номерами: 20 однокімнатних і 3 двокімнатних.
На Х щорічної професійної конференції "Індустрія гостинності" другого листопада 2009 року в готелі "Прем'єр Палац" Анна Зварич, заступник директора з персоналу, готельний оператор "Прем'єр Інтернешнл", презентувала свою доповідь на тему: "Побудова ефективної системи обслуговування в малому готелі" ( на прикладі готелю "CityPark Hotel"). Фахівці компанії "Соцмарт" також побували на цій конференції.
Замовник поставив перед готельним оператором цілком конкретне завдання - допомогти створити і запустити ДОБРУ готель, забезпечити обслуговування гостей і наповнити стіни гостинністю. При цьому необхідно врахувати інтереси гостей і замовників, інтереси власників, інтереси співробітників. Концепція зводиться до наступного: Сіті Парк Готель пропонує гостю можливість добре поспати, поїсти, зручно попрацювати. Інтереси власника в даному аспекті включають в себе повернення інвестицій і отримання прибутку, оптимальні витрати грошей, часу і зусиль на управління підприємством, а також задоволення від роботи і гордість за своє підприємство. Інтереси ж співробітників мають на увазі під собою гідну зарплату, хороші умови праці, задоволення від цікавої роботи, і, природно, гордість за підприємство, на якому працюєш.
Досвід міні-готелів показує, що як правило вони знаходяться в історичному і діловому центрі, в частині історичної будівлі, надають обмежену кількість послуг. Як правило, власники є і співробітниками. Часто це сімейний сімейний бізнес, зазначає портал з нерухомості socMart.
Кількість співробітників в міні-готелі залежить від: номерного фонду, наявності додаткових послуг, наявності зовнішніх ресурсів, родинних, зв'язків, співробітників. Перш за все треба отримати свободу творчості і моневра: відмовитися від "зірок", позбавитися від нерентабельних зобов'язань, підкреслити "ручну" роботу. Не останнє місце займає принцип турботи перекласти на чужі плечі, тобто ресторан і обслуговування в номерах можуть надавати сусіди, системний адміністратор може працювати в інтернеті, обов'язки з безпеки повинні виконуватися автоматичними системами і співробітниками. На надзвичайні події, мають реагувати спец.служби. Прибирання Сіті Парк Готель автоматизовано. Як наслідок маємо якісне обслуговування, економія часу, ресурсів, виключення помилок.
Розподіл обов'язків було наступним: старший адміністратор виступає координатором всіх видів обслуговування, і одночасно помічником - слугою всіх слуг. -адміністративні та ділові послуги надаються, відповідно, адміністраторами -покоївки надають побутові послуги, а послуги харчування формально надає один бармен, передає портал з нерухомості socMart. У результаті власник отримує надзвичайно високий ККД персоналу, при цьому частка заробітної плати персоналу складає 10%, і, отже, підвищення рентабельності в цілому. Співробітники отримують достойні зарплати, справедливу навантаження, багатогранну і творчу роботу. І, природно, гості отримують сучасні номери, повноцінний сніданок, весь спектр побутових і ділових послуг, виключне індивідуальне обслуговування і виключно якісне обслуговування.
Дізнатися більше про пакетне пропозицію про покупку бази даних з більш ніж 155 будуються і проектованими готелями Києва, Львова, Донецька з контактними даними по знижок ціною ви можете, перейшовши за запропонованою посиланням або зв'язавшись з директором з продажу Валентиною (моб. 067-442-29 -94)
Серія новин: Будівництва України
Джерело:socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)
|
|
|
|
|
|
Поиск
|
Подписка
|
|
|
|
|
|
|
|