Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Сучасна рекламна кераміка

2009-04-13 10:08:52

Найрізноманітніша рекламна кераміка https://www.asapservice.com.ua/ давно і міцно закріпилася в нашому побуті. Чашки, кружки, склянки, келихи та інша посуд супроводжує нас буквально повсюдно і навіть використовується іноді не тільки, як посуд, а й як стильні і прикольні підставки для ручок, олівців, крейди та іншого офісного ширвжитку.

 

Власне, на те і розрахунок. Адже гуртки, чашки і келихи з корпоративною символікою - це не просто посуд. Виконані грамотно і якісно вони гарантовано викликають емоції, спогади і асоціації.

 

Саме тому стара-добра гуртка з фірмовою символікою була і залишається одним з найбільш ефективних і в той же час недорогих рекламних інструментів, допомагаючи маркетологам як маленьких фірм, так і мегакорпорацій формувати і зміцнювати позитивний імідж ввірених їм брендів.

 

При цьому навіть простенька, але якісна гуртка - річ сама по собі досить довговічна, а значить і реклама на ній живе теж довго, часто набагато довше, ніж аналоги на інших носіях.

 

Плюс до цього, сучасні технології друку дозволяють нанести такий «сюжет» і з такою якістю, з якими така рекламна чашка або гуртка стане точно стане предметом гордості. І це, до речі, ще одна перевага рекламної кераміки, адже її бачить не тільки, так би мовити, кінцевий користувач, але і найближчим і не дуже оточення: колеги, начальство, клієнти і постачальники, інакше в тій чи іншій мірі, але цільова аудиторія.

 

«Еліос» пропонує друк логотипу на чашках, а також на келихах, фотопазлів, килимках для миші, настільних прапорцях та інших носіях. У фахівців компанії є величезний досвід в області роботи з сучасною «сувенирки», тому, щоб рекламна кераміка вашої фірми або організації мала однозначний успіх завжди і у всіх, компанiя рекомендує:

вибирати форму і колір гуртки відповідно до основної графічної лінією інших рекламних матеріалів;

уважно ставиться до якості дизайну і його розміщення на носії;

не забувати і не соромитися консультуватися з фахівцем з питань преси щодо всіх питань, що стосуються нанесення майбутнього макета (логотипу, малюнка або тексту), і погоджувати всі технологічні моменти ще на етапі його розробки.


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)