Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Маркетингове дослiдження торгівельної нерухомостi м. Львiв

2008-04-04 23:59:59

socmart-foto Компанія Соцмарт провела маркетингове дослідження, в котром було вивчене і проаналізоване 27 торгових центрів і 3 крупних торгових об'єкту іншого формату.

 

Дослідження складається з 4х блоків:

- аналіз ринку торгової нерухомості Львова (у текстовому вигляді, таблиці, діаграми)

- анкети торгових центрів, що діють,

- анкети крупних торгових об'єктів

- анкети торгових центрів, які знаходяться у стадії будівництва і проекту 

Дане дослідження допоможе:

+ у швидкі терміни дізнатися ситуацію на даний момент і на найближчих 5 років на ринку торгових центрів Львова ( коли ви ознайомитеся з аналітикою, прочитаєте оглядову інформацію і розбиття по важливих параметрах у вигляді таблиць і діаграм)

+ детально вивчити існуючі і перспективні торгові центри Львова (завдяки "містким" паспортам об'єктів, які містять і загальні характеристики торгових центрів, і середні орендні ставки з умовами, і фотосесії фасадів і інтер'єру - всього більше 100 фотографій,  і ВСІХ орендарів торгових центрів із займаними ними площадямі-в об'єктах, що діють)

Інформація, викладена в дослідженні буде незамінна:

- при оцінці інвестпрівлекательності міста з погляду торгової нерухомості

- при розробці концепції нового торгового центру,

- при аналізі конкурентного середовища так девелоперамі торгових центрів, так і орендарями торгових центрів.

- для інших цілей, коли необхідний глибокий аналіз ринку торгової нерухомості м. Львів

Зміст дослідження:

 Розділ 1. Аналітика (28 сторінок)    

1. Огляд ринку торгової нерухомості м. Львова ( стисло про економічну ситуацію; основні тенденції; достоїнства і недоліки з погляду інвест привабливості; характеристика ринку торгової нерухомості; важливі події)   

2. Структура торгової нерухомості м. Львів, опис крупних об'єктів   

3. Учасники існуючого і перспективного ринку торгової нерухомості м. Львова   

4. Характеристики пропозиції ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: розподілу по кількості об'єктів і районам (2007 і 2010г.), розподіли по загальних площах і районах ( 2007г. і 2010г.); розподілу  по  кількості  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2010г.); розподілу  по  загальних площах  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2010г); розподіли по типах і і кількості торгових крапок в торгових центрах

5. Характеристики попиту ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми:  заповнювана по районах, якірні орендарі, аналіз заявок)

6. Структура площ в торгових центрах ( Таблиці і діаграми: розподілу по групах об'єктів торгівлі, розваг, послуг, і по кількості торгових крапок; розподіли груп по площах  і категоріях)

7. Аналіз орендних ставок (Таблиці і діаграми:  АС по районах, ціна продажу, тенденції і перспективи) 8.  Виводи і прогнози

9. Карта Львова, з нанесеними на неї ТЦ міста, що діють, і крупними торговими об'єктами

10. Інформація про  дослідження

Витримки:  ...Недоліками міста як місця вкладення капіталів в нерухомість являются:- дефіцит землі під будівництво і велика ... ...На ринку торгових центрів Львова наголошується як брак якісних торгових площ (в принципі, по відповідності всім критеріям ТЦ, таким є лише оновлений Магнус ), так і ......Звичайно це торгові об'єкти невеликої площі (4000-8000кв.м.), де якірним орендарем є ... ... Відповідно, на ринку торгової нерухомості представлено 15 торгових центрів, площею небагато чим більш ___ кв.м. .... .... Вже зараз зводиться декілька великоформатних торгових комплексів, заявлені до введення в експлуатацію найближчими роками.  Це і Кинг Крос Леополісс, і Леополіс Центр, і торговий комплекс у форматі... ...- самим насиченим торговим площам є ____ район ( 37685 кв.м.), самим менш насиченим – ___ (6000кв.м.)... ...Для самих же торгових центрів, що діють, не є характерним продаж площ. Теж можна сказати і о... ...можна чекати зміни функціонального призначення промзон, розвиток в цих мікрорайнах торговий-розважальних центрів (така тенденція помітна вже  зараз...

Розділ 2. Паспорти тих, що діють 15 ТЦ ( об'єктів, що позиціонують себе як ТЦ: Магнус; Універмаг на Ринку; Арсен Сихив; Арсен вул. Зелена; Арсен вул. Черновола; Вам вул. Виговського; Роксолана-Пасаж; Арсен вул. Наукова; Вам на вул. Калини; Ськриня; Універмаг Левів; Вам вул. Шевченка; Вам вул. Наукова; Максимум; Шувар)

Параметри, які вивчені:

1. Назва

2. Адреса, телефон відділу оренди

3. Район

4. Девелопер

5. Формат

6. Дата будівництва/реконструкції

7. Загальна площа

8. Торгова площа

9. Время работы

10. Выходные

11. Количество входов для посетителей

12. Этажность

13. Вид паркинга

14. Количество паркомест

15. Количество свободных магазинов и заполняемость

16. Количество посетителей в час

17. Арендные ставки с условиями

18. Комментарии

19. Якорные арендаторы

20. Структура арендаторов с занимаемыми площадями ( в таблице, критерии: категория+название точки+подкатегория+тип точки+занимаемая площадь+этаж расположения)

21. Фотосессия объекта (несколько фотографий фасадов и интерьера) 

Раздел 3. Паспорта крупных торговых объектов (рынок Пивденный; рынок Краковский; Метро; параметры как в паспортах ТЦ)

Розділ 4. Паспорти заявлених 12 ТЦ (назва, адреса, район, девелопер, контакти, планований рік введення в експлуатацію площа, опис об'єкту; коментарі; фотографії стройки/ візуалізації) 

Збір інформації:

1. Польові дослідження об'єкти, що Діють,

- відвідини всіх об'єктів, вивчення загальних характеристик, створення фотосесій, розрахунок площ всіх орендарів ТЦ по спеціальній методиці

- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі) об'єкти, що Будуються і проектовані,

- відвідини всіх будмайданчиків, збір інформації на місці знаходження об'єкту

- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників майбутніх ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі)

2. Кабінетні дослідження

- аналіз документів (Інтернет і друкарські ЗМІ)

Період проведення дослідження: жовтень 2007г.

Номер дослідження - N014

Вартість дослідження  -

640 доларів - безнал

610 доларів - готівка (продається в електронному вигляді) 

Безкоштовна доставка дослідження в день оплати 

Замовити дослідження або докладнішу інформацію про дослідження - електронна форма або Валентина, моб. 8-094-926-20-75  

Також ви можете ознайомитися і замовити: 

Маркетингове дослiдження торгової нерухомості м. Києва 

Дослідження торгової нерухомості м. Одеса 

Дослідження торгової нерухомості м. Донецьк 

Дослідження торгової нерухомості м. Запоріжжя 

Аналітичний огляд торгової нерухомості м. Львів, Одеса, Запоріжжя, Донецьк

 

Джерело: http://socmart.com.ua/ 


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)