2009-05-18 12:19:30
"Чемпіон" отримав зі своїх джерел таблицю УЄФА за якою Виконкомом визначалася готовність міст для приймому матчів Євро-2012 в Україні та Польщі. Зоною "червоного" кольору (зона дуже високого ризику) майже повністю покриті українські міста, що мають приймати матчі Євро.
"Чемпіон" отримав зі своїх джерел таблицю УЄФА за якою Виконкомом визначалася готовність міст для приймому матчів Євро-2012 в Україні та Польщі. З таблиці помітно, що польські міста отримали майже повне схвалення від УЄФА і в них немає жодного "червоного" кольору (зона дуже високого ризику), яким майже повністю покриті українські міста, що мають приймати матчі Євро.
Причому найбільше "червного кольору" отримали Донецьк та Харків, які за рішенням УЄФА вибрані як міста для прийому матчів Євро-2012, якщо до 30 листопада 2009 року усунуть всі недоліки.
Оцінка УЄФА (у балах) ризиків місць проведень Турніру у Польщі та Україні станом на 08 травня 2009 року (понад 24 бали – високий ризик)
|
|
Доступність міжнародним наземним транспортом Коефіцієнт значення - 1 |
Інфраструктура розміщення (Готелі) Коефіцієнт значення - 3 |
Аеропорт Коефіцієнт значення - 3 |
Транспортна інфраструктура у місті (мобільність) Коефіцієнт значення - 1 |
Стадіон Коефіцієнт значення - 3 |
Загальний ризик |
Місто |
Ризик |
Ризик |
Ризик |
Ризик |
Ризик |
Польща |
2 |
Краків |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
14 |
Варшава |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
18 |
Познань |
0 |
2 |
4 |
0 |
0 |
20 |
Хожув |
2 |
2 |
0 |
0 |
4 |
24 |
Вроцлав |
0 |
2 |
4 |
0 |
2 |
26 |
Гданськ |
2 |
2 |
4 |
0 |
2 |
Україна |
32 |
Київ |
8 |
2 |
2 |
0 |
4 |
44 |
Одеса |
8 |
2 |
8 |
0 |
2 |
48 |
Львів |
4 |
2 |
8 |
2 |
4 |
56 |
Дніпропетрівск |
8 |
4 |
8 |
0 |
4 |
58 |
Донецьк |
8 |
8 |
8 |
2 |
0 |
62 |
Харків |
8 |
8 |
8 |
0 |
2 |
Загальна оцінка ризику по кожному місту
Таблиця, наведена нижче, відображає оцінку ризику по кожному місту, зроблену на основі останніх даних від приймаючих країн та міст за період березень-квітень 2009 р. щодо існуючої та запланованої інфраструктури і вимог УЄФА
Приймаюче місто (місткість стадіону) |
2012 Наземний транспорт. Доступність |
2012 оцінка можливості розміщення (5/4/3 зіркові готелі) |
2012 оцінка пропускної спроможності аеропорту |
2012 наземний транспорт (інфраструктура та виконання) |
Польща |
Варшава (53 000) |
жовтий (час подорожі<8 годин) |
зелений |
зелений |
зелений |
зелений |
Гданськ (40 000) |
жовтий (час подорожі<8 годин) |
жовтий |
помаранчевий |
жовтий |
зелений |
Познань (41 000) |
зелений (час подорожі<4 годин) |
жовтий |
помаранчевий |
жовтий |
зелений |
Вроцлав (40 000) |
зелений (час подорожі<4 годин) |
жовтий |
помаранчевий |
зелений |
зелений |
Хожув (47 000) |
жовтий (час подорожі<8 годин) |
жовтий |
жовтий |
жовтий |
зелений |
зелений |
Краків (32 000) |
жовтий (час подорожі<8 годин) |
зелений |
жовтий |
зелений |
зелений |
зелений |
Україна |
Київ (63 000) |
червоний (час подорожі>24 годин) |
жовтий |
жовтий |
зелений |
помаранчевий |
зелений |
Львів (30 000) |
помаранчевий (час подорожі>12 годин) |
жовтий |
червоний |
жовтий |
жовтий |
Дніпропетровськ (27 000) |
червоний (час подорожі>24 годин) |
помаранчевий |
червоний |
зелений |
жовтий |
Донецьк (50 000) |
червоний (час подорожі>24 годин) |
червоний |
червоний |
жовтий |
помаранчевий |
Одеса |
червоний (час подорожі>24 годин) |
жовтий |
червоний |
жовтий |
зелений |
Харків (41 000) |
червоний (час подорожі>24 годин) |
червоний |
червоний |
зелений |
зелений |
Зелений – низький ризик, 4/5 шансів на успіх; Жовтий – помірний ризик, 2/3 шансу на успіх; Помаранчевий – високий ризик, приблизно 1/2 шансів на успіх; Червоний – дуже високий ризик, менше ніж 1/3 шансів на успіх. http://www.champion.com.ua/
|