Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Рітейл змінює курс

2009-10-13 15:17:36

Тенденции и перспективы ритейла в кризисІдеальна стратегія у кризу - пошук компромісу між усіма учасниками ринку. Але найважчі кризові часи вже позаду. Про це сказала Марина Чапля, голова аналітичного відділу компанії «Deol Partners» в ході міжнародної виставки-конференції Mall Expo & Retailtainment, у своєму на доповіді на тему «Зміна стратегічних курсів рітейлерів: від планів стрімкого зростання - до стратегій, спрямованих на підвищення ефективності і прибутковості. Актуальні формати, приклади реконцепцій ». Фахівці компанії «Соцмарт» відвідали конференцію і в цьому матеріалі розкажуть деякі тези з виступу Марини Чаплі.

 

За словами Марини Чаплі, у докризові часи спостерігалися такі тенденції:

- Зростала купівельна спроможність

- Вакантність в ТЦ Києва становила 1-2%

- Покупець міг дозволити собі більше, ніж хотів

- За рейтингом А. T. Kearney Україна входила до п'ятірки країн з перспектив в ритейлі 




Після початку кризи спостерігаються такі тенденції:

- Купівельна спроможність падає

- Зростає рівень безробіття.


Такое падение рынка связано с кризисом, украинцам часто сложно найти или удержать рабочее место. Но, про запас, хороших специалистов ждет работа в Москве 



- Споживачі відмовляються від великих покупок

- Багато мережеві оператори і рітейлери відмовилися від експансії по Україні

- Тепер на ринку діють нові економічні умови

- Відбувся перерозподіл часток ринку, зазначає портал з нерухомості України socMart 



 

Марина Чапля назвала деякі результати досліджень компанії GFK з поведінки українського споживача:

- Доходи повернулися до 2006р.

- Люди купують тепер тільки найнеобхідніше

- Споживачі відмовилися від спонтанних і дорогих покупок

- Середній чек впав

- Відбувся перерозподіл місць купівлі, тепер лідирують дискаунтери і гіпермаркети 



До кризи покупцям були важливі зручність, економія часу та здоровий спосіб життя. Тепер же люди швидше приготують собі щось вдома, ніж підуть до ресторану. Але все одно потенційний споживач не відмовляє в можливості побалувати себе, нехай і в домашніх умовах.

Експерт з Деол Партнерс вважає, що найважчі часи вже пройшли. І навіть назвала три марки, які продовжували активно розвиватися і відкривати нові магазини і в цій непростій ситуації - Фуршет, Еко маркет і Метро груп. 



Автор: Марія Козак

Источник:http://www.socmart.com.ua/ ( При перепечатке ссылка, а для интернет-изданий — гиперссылка, на http://www.socmart.com.ua/ обязательна.)


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)