Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Розвиток туризму в Україні з точки зору бренд-менеджменту

2009-11-16 17:05:37

Розвиток туризму в Україні з точки зору бренд-менеджментуТеорія бренд-менеджменту говорить про те, що саме бренд допомагає людині зробити остаточний вибір. Це особливо актуально і для туристичної сфери. На Х щорічної професійної конференції "Індустрія гостинності" другого листопада 2009 року в готелі "Прем'єр Палац" Mr. Wil van Bussel, директор WVB Marketing, Нідерланди, презентував свою доповідь на тему "Як зробити Україну привабливою для західноєвропейського ринку туризму". Фахівці компанії "Соцмарт" відвідали цей захід і відзначили деякі ключові моменти.


 Над брендом країни треба постійно і цілеспрямовано працювати. Наприклад, Голландія платить щорічно 50 млн. євро для того, щоб знали про Голландії - бренді. Голландія асоціюється з млинами, картинками на яких зображені люди в старовинних одязі, поруч - вода.

 Теорія ТУРИЗМУ ДЛЯ УКРАЇНИ з точки зору бренд-менеджменту включає в себе:
 - Почуття місця, відчуття місця, уявлення про нього, зазначає портал з нерухомості socMart;
 - Символ - український менталітет, спадщина, напої.


Футбольний чемпіонат ЄВРО 2012 року - це подія, завдяки якому Україну дізнається набагато більше туристів. 



Автор: socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)



Дізнатися більше про пакетне пропозицію про покупку бази даних з більш ніж 155 будуються і проектованими готелями Києва, Львова, Донецька з контактними даними по знижок ціною ви можете, перейшовши за запропонованою посиланням або зв'язавшись з директором з продажу Валентиною (моб. 067-442-29 -- 94)


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)