2009-11-16 17:05:37
Теорія бренд-менеджменту говорить про те, що саме бренд допомагає людині зробити остаточний вибір. Це особливо актуально і для туристичної сфери. На Х щорічної професійної конференції "Індустрія гостинності" другого листопада 2009 року в готелі "Прем'єр Палац" Mr. Wil van Bussel, директор WVB Marketing, Нідерланди, презентував свою доповідь на тему "Як зробити Україну привабливою для західноєвропейського ринку туризму". Фахівці компанії "Соцмарт" відвідали цей захід і відзначили деякі ключові моменти.
Над брендом країни треба постійно і цілеспрямовано працювати. Наприклад, Голландія платить щорічно 50 млн. євро для того, щоб знали про Голландії - бренді. Голландія асоціюється з млинами, картинками на яких зображені люди в старовинних одязі, поруч - вода.
Теорія ТУРИЗМУ ДЛЯ УКРАЇНИ з точки зору бренд-менеджменту включає в себе: - Почуття місця, відчуття місця, уявлення про нього, зазначає портал з нерухомості socMart; - Символ - український менталітет, спадщина, напої.
Футбольний чемпіонат ЄВРО 2012 року - це подія, завдяки якому Україну дізнається набагато більше туристів.
Автор: socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)
Дізнатися більше про пакетне пропозицію про покупку бази даних з більш ніж 155 будуються і проектованими готелями Києва, Львова, Донецька з контактними даними по знижок ціною ви можете, перейшовши за запропонованою посиланням або зв'язавшись з директором з продажу Валентиною (моб. 067-442-29 -- 94)
|