2009-11-20 17:52:03
У 2010 році «Велика Кишеня» збирається на третину збільшить асортимент товарів Таким чином, національна роздрібна мережа буде утримувати лідерство на ринку, заявив генеральний директор ТОВ «Квіза Трейд» Ігор Душко. Керівники проекту збираються запропонувати покупцям у наступному році нову бонусно-дисконтну програму, зберегти оптимальний рівень цін і збільшити асортимент власних торгових марок «№ 1», «Хіт Продукт» і «Щедре застілля».
Плани топ менеджменту «Велика Кишеня» щодо втримання лідерства на ринку пов'язані з отриманням звання «Краща мережа супермаркетів року» в конкурсі «Вибір року-2009», повідомляє інформаційна служба Соцмарт. Кожен рік під час конкурсу авторитетне журі з експертів, споживачів відомих особистостей визначає переможців у сфері виробництва і торгівлі. Серед 77 переможців у різних номінаціях цього року:
«Меблі та будівництво» - Кухонні меблі - «MERX», Мережа магазинів будівельних матеріалів - «Епіцентр К», Український виробник сантехніки - «Коломбо»
Мобільний Зв'язок - Мережа салонів мобільного зв'язку - «Мобілочка»
Послуги - Мережа магазинів електроніки та побутової техніки - «Фокстрот, Техніка для дому», Депозитна програма для фізичних осіб - «Райффайзен Банк Аваль», Туроператор - «Тез Тур» і багато інших ...
Довідка Соцмарт:
«Велика Кишеня» - велика національна мережа роздрібної торгівлі в Україні. Рік заснування -2000, сьогодні налічує 45 магазинів з них 9 гіпермаркетів і 36 супермаркетів у 24 містах України.
«Велика Кишеня» є власністю холдингу ВАТ «Рітейл Груп», який також володіє мережею (9 магазинів) Green Hills Market у Молдові та дискаунтерами «Просто Маркет» в Луцьку та Ніжині.
Автор: socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)
|