2009-11-21 22:44:11
Гастроном в серці ділової активності Безперервний шум, часті транспортні пробки, забруднене повітря, модні салони та гламурні магазини, сучасні офіси - це престижний і дорогий центр Києва. Central Business District - центр ділової активності, придатний для бізнесу, але не для звичайного життя. На відміну від спальних районів столиці, з добре розвиненою інфраструктурою, мешканцям центральної частини Києва досить складно купити елементарні продукти харчування. Раніше ситуацію рятував «Центральний гастроном», він був розташований на розі Хрещатика та Б. Хмельницького, але дещо в 2004 році його закрили, зазначає портал з нерухомості socMart. З тих пір жителі центрального Києва піднімали це питання перед міською владою.
Тендер на оренду 600 кв.м. площі на території Бессарабського ринку для продуктового супермаркету виграла компанія «Billa-Україна», заплативши 3 млн.грн. Відкриття пройшло без урочистостей - перешкодила епідемія грипу. Фахівці компанії Соцмарт зробили контрольну закупівлю в новому магазині.
Однією з вимог до менеджменту супермаркету була наявність не менше 10 найменувань продуктів соціальної спрямованості. За словами фінансового, директора компанії Білла Україна, новий супермаркет представляє близько 30 найменувань соціальних продуктів з націнкою не більше 10-ти%. Новий магазин відкритий з 7 ранку до півночі, де в три зміни працюють 35 чоловік персоналу. Крім стандартних продуктів, на вибір покупця пропонують, свіжу випічку і кулінарні вироби власного приготування.
Довідка Соцмарт:
«Billa-Україна» - підприємство з іноземними інвестиціями, відкрила свій перший магазин в Києві в 2000 р. На сьогоднішній день компанія налічує 12 магазинів по всій Україні. «BILLA-Україна» входить до концерну REWE Group, де річний оборот становить ? 50 млрд. Безперервний шум, часті транспортні пробки, забруднене повітря, модні салони та гламурні магазини, сучасні офіси - це престижний і дорогий центр Києва. Central Business District - центр ділової активності, придатний для бізнесу, але не для звичайного життя. На відміну від спальних районів столиці, з добре розвиненою інфраструктурою, мешканцям центральної частини Києва досить складно купити елементарні продукти харчування. Раніше ситуацію рятував «Центральний гастроном», він був розташований на розі Хрещатика та Б. Хмельницького, але дещо в 2004 році його закрили, зазначає портал з нерухомості socMart. З тих пір жителі центрального Києва піднімали це питання перед міською владою.
Тендер на оренду 600 кв.м. площі на території Бессарабського ринку для продуктового супермаркету виграла компанія «Billa-Україна», заплативши 3 млн.грн. Відкриття пройшло без урочистостей - перешкодила епідемія грипу. Фахівці компанії Соцмарт зробили контрольну закупівлю в новому магазині.
Однією з вимог до менеджменту супермаркету була наявність не менше 10 найменувань продуктів соціальної спрямованості. За словами фінансового, директора компанії Білла Україна, новий супермаркет представляє близько 30 найменувань соціальних продуктів з націнкою не більше 10-ти%. Новий магазин відкритий з 7 ранку до півночі, де в три зміни працюють 35 чоловік персоналу. Крім стандартних продуктів, на вибір покупця пропонують, свіжу випічку і кулінарні вироби власного приготування.
При строительстве зданий и комплексов не стоит забывать об огнезащите.
Автор: Інна Фрізюк
Джерело: socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)
|