Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Маркетинг в готельному бізнесі

2009-12-05 11:30:54

маркетинг в гостиничном бизнесе"Що ж таке маркетинг?" Таким питанням розпочав презентацію своєї доповіді на тему "Гості та готель. Провідні фактори успіху маркетингової стратегії готельної групи" Інтерконтиненталь "пан Леон Ларкін, Генеральний менеджер ГК
"Інтерконтиненталь" на БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ "Готельний бізнес: ефективні продажу в сучасних умовах", яка пройшла в рамках відкриття "Всеукаінской асамблеї готельєрів", 27-28 листопада 2009р. в Кіеве.Однім з організаторів конференції є компанія ТОВ «Хелло!». Фахівці компанії "Соцмарт" також відвідали конференцію і в цьому матеріалі викладаємо деякі тези з виступу пана Ларкіна.

            Отже, маркетинг - це 5 постійних складових;
    1.Продажа
    2. Реклама
    3. Піар
    4. Промоушен
    5. Сервіс

   І для того, щоб був результат треба ці складові соедініть.За свій бізнес треба боротися, "вкрасти" бізнес у своїх конкурентов.Надо бути краще, інакше програєш, станеш банкрутом. "У цьому світі є величезні можливості, а в нас є
відмінний продукт і найголовніша людина - наш гість, клієнт. Він платить нам нашу заробітну плату.
 Наш гість має вибір і ми маємо вибір. Це змагання і чим вища конкуренція, тим краще "- вважає пан Ларкін. Необхідно позитивно ставитися до скарг, тому що, якщо гість скаржиться, - сервіс буде краще. Є над чим працювати. Немає нічого важливішого, ніж повторюється гость.Амеріканци провели статистику: 68% людей міняли місця тому що мали один, але негативний досвід, передає socMart.

    Якщо для прикладу розглянути Сінгапур, то він ніколи не втрачав у деньгах.Нічто не заважає процвітанню: ні кризу, ні грип, нічто.Благодаря чому? Дві речі: технологія (завжди і у всьому перший) і відмінний сервіс.В їх комп'ютері - історія кожного гостя.
Знають про гостя все! Пан Ларкін сказав - "В Україні ще немає великого досвіду в готельному бізнесі, тому необхідний ентузіазм у менеджера, персонала.Еслі його немає, - цей бізнес не для Вас. Ви повинні бути залучені до цього процесс.Для персоналу Ви повинні бути позитивним прикладом. Гості повинні бачити, що ви - одна команда ". І, тоді - спрацює формула: хороший маркетинг + сервіс = "0" втрат



Дізнатися більше про пакетне пропозицію про покупку бази даних з більш ніж 155 будуються і проектованими готелями Києва, Львова, Донецька з контактними даними по знижок ціною ви можете, перейшовши за запропонованою посиланням або зв'язавшись з директором з продажу Валентиною (моб. 067-442-29 -94)

Серія новин: Будівництва України



Джерело:socMart ( При передруку заслання, а для інтернет-видань — гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкова.)


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)