2009-12-06 15:05:50
"Продаж - ключовий напрямок у розвитку готельного бізнесу." Такими словами розпочав презентацію своєї доповіді на тему "Ефективна дистрибуція в індустрії гостинності. Ключові фактори продажів у великих містах." пан Чарльз відтер, генеральний менеджер ГК "Редіссон-Київ" на конференції "Ефективні продажі та маркетинг в готельному бізнесі в сучасних умовах" (Всеукраїнська асамблея готельєрів), яка проходила 27 листопада 2009 в готельному комплексі "Старий Відень" в Конча-Заспі. Пан Чарльз відтер поділився своїм багатим досвідом, тому що він сам починав з відділу продажів. Фахівці компанії "Соцмарт" також побували на конференції і в цьому матеріалі викладена частина виступу пана відтер. Отже, поради відділу продажів наступні: - Не сидіти за столами й чекати клієнтів, а бути на зустрічах (на найважливіших повинен бути присутнім і генеральний менеджер) - Утримувати старих клієнтів і постійно шукати нових - Якщо приходить заявка, відповісти треба протягом 2 - 4-х годин, інакше підуть до конкурентів - Необхідно знати своїх постійних клієнтів, хоча б 1-у десятку А тепер - поради генеральному менеджеру: - Тому що продажу - робота ручна - приділити увагу якісному складу відділу продажів, можливо, взяти додаткову особу - Знати сильні і слабкі сторони свого продукту і продукту свого конкурента, відзначає socMart - Необхідно завжди вітати гостя, давати візитку, пропонувати особисто телефонувати якщо виникнуть будь-які бажання або проблеми. - Обов'язково підтримувати відділ продажів, бути разом Загальні ж рекомендації такі: 1. Для реклами свого готелю використовувати якомога більше фотографій, ілюстрацій, картинок, обов'язково з людьми (гості, персонал), для чого взяти професійного фотографа. 2. Перенести бюджет на інтернет, розсилки, прибрати бюджетні кошти з глянцевих журналів. 3. Не економити на якості послуг, послуги повинні відповідати готелю, передає портал з нерухомості socMart. Пам'ятати основне правило: не класти всі яйця в один кошик: треба продати правильний номер, правильному клієнту, за правильну ціну, в правильний час.
Наверняка генеральный менеджер Редиссон Сас в Киеве согласился бы с утверждением, что большую роль для любого гостиничного объекта играет наличие широкой внутренней инфраструктуры - к примеру, СПА цента или зала для фитнес центра. Довідка "Соцмарт": Одним з організаторів бізнес-конференції «ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС: Ефективний продаж В СУЧАСНИХ УМОВАХ» є компанія ТОВ «Хелло!». Компанія ТОВ «Хелло!» Представила на конференції новий для України продукт - Комплексну інформаційну систему «INTELLECT STYLE" для автоматизації Готелів, готелів, пансіонатів, санаторіїв, ресторанів, кафе, їдалень, клубах, розважальних центрів, магазинів, супермаркетів, оптових баз, туроператорів .
Автор: http://www.socmart.com.ua/ (При передруці посилання, а для інтернет-видань - гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкове.)
Дізнатися більше про пакетне пропозицію про покупку бази даних з більш ніж 155 будуються і проектованими готелями Києва, Львова, Донецька з контактними даними по знижок ціною ви можете, перейшовши за запропонованою посиланням або зв'язавшись з директором з продажу Валентиною (моб. 067-442-29 -- 94)
|