2007-11-05 14:34:47
Торговельно-розважальний центр “Материк” – це новий торговельний центр у Києві, відкриття якого відбулося 6 жовтня. Загальна площа комплексу становить 17000 кв. м. Не дивлячись на відсутність великої рекламної кампанії, «Материк» уже встиг залучити багатьох столичних аматорів шопінгу. У ТЦ представлений широкий спектр якісних товарів закордонних та вітчизняних марок, що розрахований на покупців, як із середнім, так і з високим рівнем доходів. Основні категорії товарів: чоловічий, жіночий, дитячий одяг, взуття та аксесуари, побутова техніка. Також вважаю потрібним відзначити, що саме в ТЦ «Материк» знаходиться перший і єдиний в Україні магазин торговельної марки Apple, єдиного постачальника плеєрів iPod у світі.
Місце розташування «Материка» досить вдале та вигідне. Вигідне воно через гарну транспортну розв'язку, головну в цьому районі. Вулиця Борщагівська знаходиться прямо біля Індустріального шляхопроводу. До недоліків можна віднести тільки розміщення далеко від метро. Найближча станція метро - «Шулявська», знаходиться в 10 хвилинах їзди на громадському транспорті. Також доречно було б пустити лінію безкоштовних маршруток, що курсують від метро до ТЦ, чого не зробили розробники.
Сам будинок вражає своєю масштабністю. Широкі коридори, великі майданчики, безліч сходів і службових приміщень – все це становить незаперечну перевагу «Материка» перед іншими торговельними центрами, де магазини розміщуються дуже щільно й близько один до одного. Усього в ТЦ 3 поверхи, але третій поверх не можна вважати повноцінним. Він являє собою 4 магазини, площею близько 200 м2. Кожний з цих магазинів має окремий вхід та сходи нагору з другого поверху. Також у будинку є ліфт.
Окремої уваги заслуговує паркінг. Територія навколо будинку досить невелика, з огляду на масштаб проекту, тому проектувальники знайшли альтернативний вихід – дворівневий наземний паркінг. Нижній рівень розрахований на 150 автомобілів, а разом із другим місткість зростає вдвічі. Є окремий вхід у будинок з верхнього рівня паркінгу через спеціальний місток.
Більшу частину другого поверху «Материка» займають заклади харчування. Тут розміщуються ресторан «12 стільців», ресторан із самообслуговуванням «Слов'янський двір» і пивна «Баварський двір». У кожного з даних закладів немає окремого входу, один заклад переходить у наступний. На величезній площі розміщується в сумі близько 300 столів, розрахованих на більше, ніж 1000 відвідувачів. У ресторані «Слов'янський двір» діє система самообслуговування клієнтів, всі продукти розміщуються в залі й відвідувач сам вибирає й бере собі блюдо, що сподобалося. Розрахунок відбувається на касі. В інших же закладах, «12 стільців» і «Баварський двір» інша система. Обслуговуючий персонал сам забезпечує доставку блюда й проводить розрахунок із клієнтом. Немає поділу на зали для курців та некурців, паління в приміщенні заборонено.
Цікавою є ідея розміщення дитячого ігрового майданчику на другому поверсі. Діти прекрасно проводять час на веселій гойдалці й гірках, а батьки можуть спокійно робити покупки. Також можна спостерігати за дітьми, не залишаючи ресторанів, майданчик відмінно видно з кожного із закладів харчування.
Не дивлячись на недовгий строк роботи, «Материк» є досить відвідуваним. В основному поки що завдяки супермаркету Rainford, що не має конкуренції в даному мікрорайоні. Велика кількість покупців спостерігається на вихідні.
Таким чином, ТРЦ «Материк» здатний задовольнити запити навіть самого примхливого покупця й згодом складе конкуренцію багатьом популярним торговельним центрам.
Автор: Катерина Котенко
Комплексне маркетингове дослідження торгівельних центрів м. Києва
http://www.socmart.com.ua
|