2009-12-22 12:03:08
За останній рік основним покупцем будівельних матеріалів в Україні стали інфраструктурні об'єкти та приватний споживач. Простий українець не перестав купувати будівельні матеріали в кризу, і навіть збільшив показники споживання за деякими групами будівельних товарів, передає Socmart.
Про це повідомила Вікторія Пасічник, керівник проектів компанії Bau marketing, на третьому щорічному форумі будівельних матеріалів 10 грудня, організованому компанією Meeting Point, інформує Socmart.
Фахівець також повідомила, що збільшилася і збереже тенденцію зростання в наступному році кількість таких товарів в порівнянні з минулим роком:
- Гіпсокартон
- Фарба для внутрішніх робіт
- Сантехнічна продукція.
Крім того, існує половина всіх українських домогосподарств, які за тенденцією останніх трьох років постійно щось ремонтують. Для торгових мереж це повинно стати гарним показником, оскільки гроші в цьому сегменті ринку будуть завжди, зазначила пані Пасічник.
За словами керівника відділу розвитку бізнес проектів компанії «Нова Лінія» Олени Розум, основним покупцем мережі за останній рік став приватний споживач, саме на нього орієнтувалися в 2009 році. Для цього національна мережа інвестувала кошти у національного виробника будівельних матеріалів, натомість отримавши хорошу якість товарів і конкурентоспроможні ціни, додала фахівець.
Автор: Інна Фрізюк
Джерело: http://www.socmart.com.ua/ (При передруці посилання, а для інтернет-видань - гіперпосилання, на http://www.socmart.com.ua/ обов'язкове.)
|