Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Інтернет реклама в будівництві

2010-02-15 16:44:04

Інтернет реклама в будівництвіЕкономічне депресивний 2009 змусив зробити переоцінку цінностей, у бізнесі та роботі шукати нові шляхи досягнення мети, а часто зберегти існуючий рівень, багато компаній опинилися за межею виживання. Споживач також отримав невпевненість у завтрашньому дні, а в слідстві боязнь витрачати гроші і відкладені потреби. У боротьбі за місце під сонцем і споживача компанії почали шукати нові інструменти просування своєї продукції, вони замислилися над ефективністю реклами, маючи в своєму розпорядженні обмеженими бюджетами звернули увагу на її (реклами) ефективність. Більше уваги, ніж звичайно заслужила Інтернет реклама, її основні переваги - низька вартість та можливість сконцентруватися на цільовій аудиторії привернула рекламодавців бронювати просування продукції саме у всесвітній мережі, пише сайт про объекты строительства domobaza.infо.

Кому вірять? За даними компанії InMind, яка провела дослідження серед користувачів мережі Інтернет, при виборі товарів споживач в першу чергу запитає ради в близьких, друзів і знайомих (77%), потім звернутися в Інтернет (65%), походив по різних форумах і блогах (52 %) прийме рішення. Найменше люди довіряють раді продавця, таких тільки 29%, інформації друкованих джерел і телебачення повірять 38% і 32% респондентів. Як бачимо, Інтернет джерела займають друге місце у споживача, передає domobaza.infо. 


Щоб збудувати успішну рекламну та маркетингову програми просування продукції слід врахувати декілька чинників:

    * Повна картина ринку. За допомогою дослідження ринку, його основних показників - обсягу, структури, поточного стану, тенденцій, можна отримати інформацію, яка дасть можливість спрогнозувати динаміку і розвиток ринку, а значить вибудувати свою лінію поведінки в майбутньому, тобто конкурентну стратегію. Найчастіше відсутність інформації приводить до прийняття помилкових рішень, що тягнуть за собою неприємні наслідки і втрати прибутку для компаній.
    * Оцінка попиту - виробники або роздрібні мережі завжди повинні знати ринок попиту його структуру, простіше кажучи, чого хоче споживач які товари і якої якості. Отримані дані допоможуть орієнтуватися в просуванні власних товарів, формування асортименту, наводить дані компанія TNS.

Після ери продавця настає ера покупця, де сам споживач диктує умови, повідомляє domobaza.infо. У такій ситуації важливо враховувати купівельні настрої і відповідати їм. Основними критеріями при виборі товарів буде якість. Саме якість буде вирішальним, але не саме по собі, а в комплексі з високим рівнем послуг, що надаються, за доступних цін. Іншими словами споживач хоче в короткий термін одержати якісний товар за низькою ціною.

 Розмістивши рекламу продукції в мережі Інтернет слід враховувати, величезний простір і велику кількість непотрібної інформації. Тому, плануючи рекламну діяльність слід чітко простежити цільову аудиторію конкретного сайту. Великий плюс всесвітньої мережі, що саме через цей медіа канал можна швидше за все достукатися до споживача, цільової аудиторії. Також, важливо враховувати високу інформативність оголошень та контактні дані для зворотнього зв'язку з клієнтом.


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)