2020-07-10 16:47:46
Інтернет-магазини мають масу переваг перед звичайними точками продажу. Але, як і в звичайному магазині, тут важливо створити таку атмосферу, яка б сподобалася клієнтові і налаштувала його доброзичливо.
Розробка інтернет-магазину у нас проходить в кілька стадій розвитку. Головне завдання - реалізація товару з оплатою через інтернет з мінімальною участю людей в процесі забезпечення продажу.
До нашого агентству також звертаються для створення зовнішньої системи і інтеграції її з бухгалтерією, програмами складського обліку та логістики, а так само з інтеграцією мобільних додатків. Паралельно ми проводимо навчання контент-менеджерів та адміністраторів магазинів роботі з інтерфейсом CMS.
КОЛИ ПОКУПЕЦЬ ГОВОРИТЬ: «ХОЧУ!»
Будь-яка покупка в нашій свідомості складається з двох частин: «хочу і« можу ». Коли вони знаходяться в згоді один з одним, то покупка здійснюється, якщо ні - на жаль, вона буде зроблена в іншому магазині.
Візуалізація. Заходячи на сайт, покупець бачить картинки і опису. Він не може помацати, понюхати, поміряти, включити і натискати на кнопки. З фото і тексту потрібно вичавити максимум. Якщо це одяг, то кожен повинен відчути ніжність і м'якість тканини, і уявити себе в сукні або костюмі так само ясно, як ніби виглядає в дзеркало. Якщо це духи, то їх аромат має виявити виділяти кожен рядок опису. Чим дорожче ваш товар, тим більше доведеться постаратися при створенні інтернет-магазину, щоб домогтися від покупців бажаною реакції: «Хочу купити це негайно!»
Логіка. Хтось шукає тільки товар певного бренду, хтось виходить, перш за все, зі свого бюджету. Якість, стиль, колір, розмір, обсяг, країна-виробник - все це категорії пошуку. При розробці сайту інтернет-магазину необхідно передбачити всі варіанти пошуку і сортування товарів, щоб все купівельні «хотілки» реалізувалися, а товари з каталогів миттєво шикувалися за запитами в потрібному порядку.
«Хочу» - багатогранно. Може стосуватися однієї речі, а може розростатися в міру знайомства з асортиментом. Функції типу «З цим товаром купують» або «Найпопулярніші товари» можуть удвічі збільшити середній чек.
«Хочу» виникає там, де про покупця піклуються. Продемонструвати увагу і турботу допомагає функція «онлайн-консультант».
З усіма цими завданнями чудово впораються фахівці CASTCOM, запропонувавши вам дійсно оригінальні і дієві рішення.
НАСТУПНІ КРОКИ
Розкажіть нам про свої товари і потенційних покупців і ми створимо інтернет-магазин вашої мрії! Такий, де «хочу» і «можу» будуть жити в згоді, куди задоволені покупці будуть повертатися за новими покупками, і звідки ви будете отримувати стабільний дохід.
Має бути серйозна і кропітка робота. Виготовлення інтернет-магазину вимагає зусиль і витрат. Однак це дійсно той вид бізнесу, де вкладення окупаються досить швидко.
Далі потрапити на лідируючі позиції і топи пошукових систем допоможуть роботи щодо подальших сервісу і підтримки, а також комплекс робіт по пошуковому просуванню сайту інтернет-магазину, ефективно реалізовані нашими фахівцями.
|