Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Маркетингове дослiдження торгівельної нерухомостi м. Донецьк

2008-04-03 19:58:42

Компанія  Соцмарт провела маркетингове дослідження, в котром було вивчене і  проаналізоване 24 торгових центрів і 7 крупних торгових об'єкту іншого  формату.

Дослідження складається з 4х блоків:

- аналіз ринку торгової нерухомості Донецьк (у текстовому вигляді, таблиці, діаграми)

- анкети торгових центрів, що діють,

- анкети крупних торгових об'єктів

- анкети торгових центрів, які знаходяться у стадії будівництва і проекту 

Дане дослідження допоможе власникам, девелоперам, забудовникам або інвесторам заздалегідь спланувати або підкоригувати вже  наявні плани:

1. Будівництву нових об'єктів

2. Правильному вибору напряму і спеціалізації торгових  центрів

3. Оптимальному підбору орендарів

4. Правильному позиціонуванню

5. Ефективнішому використанню наявних торгових площ

6. Вибору нових сфер і напрямів діяльності 

Власникам вже існуючих торгових центрів дане  дослідження дозволить провести порівняльний аналіз з конкурентами, оцінити  відповідність свого об'єкту ринку. Орендарям, плануючим розмістити свої магазини в даному місті, - вивчити конкурентне і доповнююче  оточення  

Зміст дослідження:

Розділ 1. Аналітика (27 сторінок)    

1. Огляд ринку торгової нерухомості м. Донецьк ( стисло про економічну ситуацію; основні тенденції; достоїнства і недоліки з погляду інвест привабливості; характеристика ринку торгової нерухомості; важливі події)   

2. Структура торгової нерухомості м. Донецьк, опис крупних об'єктів   

3. Учасники існуючого і перспективного ринку торгової нерухомості м. Донецьк   

4. Характеристики пропозиції ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: розподілу по кількості об'єктів і районам (2007 і 2010г.), розподіли по загальних площах і районах ( 2007г. і 2010г.); розподілу  по  кількості  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2010г.); розподілу  по  загальних площах  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2010г); розподіли по типах і і кількості торгових крапок в діючих торгових центрах

5. Характеристики попиту ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми:  заповнювана по районах, якірні орендарі, аналіз заявок)

6. Структура площ в торгових центрах ( Таблиці і діаграми: розподілу по групах об'єктів торгівлі, розваг, послуг, і по кількості торгових крапок; розподіли груп по площах  і категоріях)

7. Аналіз орендних ставок (Таблиці і діаграми:  АС по районах, ціна продажу, тенденції і перспективи)

8. Виводи і прогнози

9. Карта Донецька, з нанесеними на неї ТЦ міста, що діють, і крупними торговими об'єктами

10. Інформація про дослідження

Витяги з аналітики: ... споживчого ринку товарів і послуг на сьогоднішній день складає ___ міських домогосподарств загальною чисельністю 1 075 300 млн. чоловік...  ...Серед плюсів Донецька з погляду інвест привабливості можна відзначити: - Город-мілліоник, промисловий, культурний і фінансовий центр Східної України, і, хоча в порівнянні з іншими містами України відрізняється... ... Сьогодні в Донецьку 14 торгових центрів різного формату і рівнів, від ___ м2 до  ___м2. Сумарна площа всіх торгових центрів складає ... ... Також в місті функціонує 5 гіпермаркетів мережі Амстор.... .... В принципі, найпрофесійнішим об'єктом можна назвати Донецьк Ситі, в якому також найбільша торгова площа, – 25000кв.м.... ....  Зараз заявлено декілька об'єктів різноформатів. До найбільших можна віднести... ....  Предпологаєтся, що чотирьохрівневий торговий центр з розважальним центром і готелем, стане у прямому розумінні "центром тяжіння", основною торговою точкою міста і його... .... Суспільство з обмеженою відповідальністю «Виробниче об'єднання «Іліташ» - багатопрофільне підприємство... ...Середня АС по місту в торгових і торговий-розважальний комплексах – __ доларів... ...Висока середня орендна ставка на центральній вулиці Донецька – вул. Артема (біля ___ дол. з ПДВ), яка є... ...прогнозується, що ще більше збільшитися кількість торгових центрів в ___ районі, в ____ же і ___, як не було об'єктів такого формату, так і не передбачається...

Розділ 2. Паспорти тих, що діють 14 ТЦ ( об'єктів, що позиціонують себе як ТЦ: Ненажера на б-ре Шевченку, Ненажера на ін. Ленінському, Ненажера на вул. Тупольова, ЦУМ, ТЦ Ринок Дружба, Імперія Меблів, атлант, Північ Плаза, Білий Лебідь, Золоте Кільце, Юзовський, Донецьк Ситі, Планета, Форум)

Параметри, які вивчені:

1. Назва

2. Адреса, телефон відділу оренди

3. Район

4. Девелопер

5. Формат

6. Дата будівництва/реконструкції

7. Загальна площа

8. Торгова площа

9. Час роботи

10. Вихідні

11. Кількість входів для відвідувачів

12. Поверховість

13. Вид паркінгу

14. Кількість паркомест

15. Кількість вільних магазинів і заповнювана

16. Кількість відвідувачів під час

17. Орендні ставки з умовами

18. Коментарі

19. Якірні орендарі

20. Структура орендарів із займаними площами ( у таблиці, критерії: категория+название точки+подкатегория+тип точки+занимаемая площадь+этаж розташування)

21. Фотосесія об'єкту (декілька фотографій фасадів і інтер'єру)

Розділ 3. Паспорти 7 крупних торгових об'єктів ( 5 гіпермаркетів мережі Амстор, Бум Ситі, Ринок Сокіл) 

Розділ 4. Паспорти заявлених 10 ТЦ (назва, адреса, район, девелопер, планований рік введення в експлуатацію площа, опис об'єкту; коментарі; фотографії стройки/ візуалізації) 

Збір інформації:

1. Польові дослідження об'єкти, що Діють,

- відвідини всіх об'єктів, вивчення загальних характеристик, створення фотосесій, розрахунок площ всіх орендарів ТЦ по спеціальній методиці

- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі) об'єкти, що Будуються і проектовані, - відвідини всіх будмайданчиків, збір інформації на місці знаходження об'єкту

- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників майбутніх ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі)

2. Кабінетні дослідження

- аналіз документів (Інтернет і друкарські ЗМІ) 

Період проведення  дослідження: жовтень 2007г.

Номер дослідження - N015

Вартість дослідження  -

520 доларів - безнал

490 доларів - готівка (продається в електронному вигляді) 

Безкоштовна доставка дослідження в день оплати 

Замовити дослідження або докладнішу інформацію про дослідження - електронна форма або Валентина, моб. 80674422994

Також ви можете ознайомитися і замовити: 

Дослідження торгової нерухомості м. Києва 

Дослідження торгової нерухомості м. Одесса

Дослідження торгової нерухомості м. Львів

Дослідження торгової нерухомості м. Запоріжжя

Аналітичний огляд торгової нерухомості м. Львів, Одесса, Запоріжжя, Донецьк


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)