2008-04-03 20:04:35
Компанія Соцмарт провела маркетингове дослідження торгової нерухомості м. Одеса, в ході якого було вивчено 29 об'єктів, що діяли і заявлених. Ця робота допоможе при розробці концепції нового торгового об'єкту, аналізу конкурентного середовища, експрес-оцінки нових ділянок під будівництво.
Інформація, викладена в комплексному дослідженні торгової нерухомості дозволить девелоперам, забудовникам, інвесторам і іншим учасникам ринку детально і всесторонньо вивчити ситуацію в сегменті торгової нерухомості Одеси, як на сьогоднішній день, так і перспективу
Зміст дослідження:
Розділ 1. Аналітика (24 сторінки)
1. Огляд ринку торгової нерухомості м. Одеса ( стисло про економічну ситуацію; основні тенденції; достоїнства і недоліки з погляду інвест привабливості; характеристика ринку торгової нерухомості; важливі події)
2. Структура торгової нерухомості м. Одеса, опис крупних об'єктів
3. Учасники існуючого і перспективного ринку торгової нерухомості м. Одеса
4. Характеристики пропозиції ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: розподілу по кількості об'єктів і районам (2007 і 2012г.), розподіли по загальних площах і районах ( 2007г. і 2012г.); розподілу по кількості об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г.); розподілу по загальних площах об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г); розподіли по типах і і кількості торгових крапок в торгових центрах , що діють,
5. Характеристики попиту ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: заповнювана по районах, якірні орендарі, аналіз заявок)
6. Структура площ в торгових центрах ( Таблиці і діаграми: розподілу по групах об'єктів торгівлі, розваг, послуг, і по кількості торгових крапок; розподіли груп по площах і категоріях)
7. Аналіз орендних ставок (Таблиці і діаграми: АС по районах, ціна продажу, тенденції і перспективи) 8. Виводи і прогнози
9. Інформація про дослідження
10. Карта Одеси, з нанесеними на неї ТЦ міста, що діють, і крупними торговими об'єктами
Витяги з аналітики:
... Одеса, на думку фахівців, вважається другим містом по інвест привабливості в Україні (після ... ... Основним форматом, представленим в області торгової нерухомості в Одесі, є ... ... ринок торгових центрів в Одесі представлений 12 об'єктами, загальною площею 229580 кв.м. Велика частина об'єктів розташована в ____районе ... ... Ведучим рітейлером, який розвиває майже половину з існуючих торгових центрів, є ... ... У форматі гіпермаркетів в Одесі працюють такі компанії, як Метро, Епіцентр. У березні цього року на Ленінградському шосе відкрився будівельний гіпермаркет... ...В першу чергу, в торгових центрах представлені точки типу «магазин». Багато об'єктів, що надають ... ... Аналіз заявок на торгові площі в Одесі показує, в першу чергу, інтерес до площ ... ... вагомою перевагою цього якірного орендаря є широкий спектр представлених товарів. Супермаркет поділений на відділи з різними категоріями товарів. Наприклад: ... ...Середні АС в центральному районі Приморському коливаються в діапазоні ___ доларів (ТЦ Європа, Панорама), щомісячна вартість більше в ... ...Розвивається декілька крупних проектів типу «торговий молл», площею біля 100000кв.м., ...
Розділ 2. Паспорти тих, що діють 12 ТЦ ( об'єктів, що позиціонують себе кактц : Новий Привіз, Вузівський, ТРЦ на Среднефонтанськой, Афіна, СІМ'Я, Панорама, т.д.) Параметри, які вивчені:
1. Назва
2. Адреса, телефон відділу оренди
3. Район
4. Девелопер
5. Формат
6. Дата будівництва/реконструкції
7. Загальна площа
8. Торгова площа
9. Час роботи
10. Вихідні
11. Кількість входів для відвідувачів
12. Поверховість
13. Вид паркінгу
14. Кількість паркомест
15. Кількість вільних магазинів і заповнювана
16. Кількість відвідувачів під час
17. Орендні ставки з умовами
18. Коментарі
19. Якірні орендарі
20. Структура орендарів із займаними площами ( у таблиці, критерії: категория+название точки+подкатегория+тип точки+занимаемая площадь+этаж розташування)
21. Фотосесія об'єкту (декілька фотографій фасадів і інтер'єру)
Розділ 3. Паспорти 4 крупних торгових об'єктів (ринки, супермаркети, гіпермаркети), паспорт подібний до паспорта об'єктів, що діють.
Розділ 4. Паспорти заявлених ТЦ (назва, адреса, район, девелопер, планований рік введення в експлуатацію площа, опис об'єкту; коментарі; фотографії стройки/ візуалізації)
Методи дослідження:
- збір інформації на місцезнаходженні об'єкту (відвідини всіх торгових об'єктів, що діють, і будмайданчиків перспективних)
- телефонні інтерв'ю ( mystery caller)
- аналіз документів (інтернет джерела і друкарські ЗМІ)
Період проведення дослідження: жовтень 2007г.
Номер дослідження - N013
Вартість дослідження -
450 доларів - безнал
420 доларів - готівка
(продається в електронному вигляді)
Замовити дослідження або докладнішу інформацію про дослідження - електронна форма або Валентина, моб. 80674422994
Також ви можете ознайомитися і замовити:
Маркетингове дослiдження торгової нерухомості м. Києва
Дослідження торгової нерухомості м. Львів
Дослідження торгової нерухомості м. Донецьк
Дослідження торгової нерухомості м. Запоріжжя
Аналітичний огляд торгової нерухомості м. Львів, Одеса, Запоріжжя, Донецьк
|