Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Маркетингове дослiдження торгівельної нерухомостi м.Одеса

2008-04-03 20:04:35

Компанія Соцмарт провела маркетингове дослідження торгової    нерухомості м. Одеса, в ході якого було вивчено 29 об'єктів, що діяли і  заявлених. Ця робота допоможе при розробці концепції  нового  торгового об'єкту, аналізу конкурентного середовища, експрес-оцінки нових ділянок  під будівництво.

Інформація, викладена в комплексному дослідженні торгової  нерухомості дозволить девелоперам, забудовникам, інвесторам і іншим учасникам  ринку детально і всесторонньо вивчити ситуацію в сегменті торгової нерухомості  Одеси, як на сьогоднішній день, так і   перспективу  

Зміст дослідження:

Розділ 1. Аналітика (24 сторінки)

1. Огляд ринку торгової нерухомості м. Одеса ( стисло про економічну ситуацію; основні тенденції; достоїнства і недоліки з погляду інвест привабливості; характеристика ринку торгової нерухомості; важливі події)   

2. Структура торгової нерухомості м. Одеса, опис крупних об'єктів   

3. Учасники існуючого і перспективного ринку торгової нерухомості м. Одеса   

4. Характеристики пропозиції ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: розподілу по кількості об'єктів і районам (2007 і 2012г.), розподіли по загальних площах і районах ( 2007г. і 2012г.); розподілу  по  кількості  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г.); розподілу  по  загальних площах  об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г); розподіли по типах і і кількості торгових крапок в торгових центрах , що діють,

5. Характеристики попиту ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми:  заповнювана по районах, якірні орендарі, аналіз заявок)

6. Структура площ в торгових центрах ( Таблиці і діаграми: розподілу по групах об'єктів торгівлі, розваг, послуг, і по кількості торгових крапок; розподіли груп по площах  і категоріях)

7. Аналіз орендних ставок (Таблиці і діаграми:  АС по районах, ціна продажу, тенденції і перспективи) 8. Виводи і прогнози

9. Інформація про дослідження

10. Карта Одеси, з нанесеними на неї ТЦ міста, що діють, і крупними торговими об'єктами

Витяги з аналітики:

 ... Одеса, на думку фахівців, вважається другим  містом по інвест привабливості в Україні (після ... ... Основним форматом, представленим в області торгової нерухомості в Одесі, є ... ...  ринок торгових центрів в Одесі представлений 12 об'єктами, загальною площею 229580 кв.м. Велика частина об'єктів розташована в ____районе ...  ... Ведучим рітейлером, який розвиває  майже  половину з існуючих торгових  центрів, є ... ... У форматі  гіпермаркетів в Одесі працюють такі компанії, як Метро, Епіцентр. У березні  цього року на Ленінградському шосе відкрився будівельний гіпермаркет... ...В першу чергу, в торгових центрах представлені   точки типу «магазин». Багато об'єктів, що надають ... ... Аналіз заявок на торгові площі в Одесі  показує, в першу чергу, інтерес до площ ... ... вагомою перевагою цього якірного орендаря є широкий спектр   представлених товарів. Супермаркет поділений на відділи з різними категоріями товарів. Наприклад: ... ...Середні АС в центральному районі Приморському коливаються в діапазоні ___ доларів  (ТЦ Європа, Панорама), щомісячна вартість більше в ... ...Розвивається декілька крупних проектів типу «торговий молл», площею біля 100000кв.м., ...

Розділ 2. Паспорти тих, що діють 12 ТЦ ( об'єктів, що позиціонують себе кактц : Новий Привіз, Вузівський, ТРЦ на Среднефонтанськой, Афіна, СІМ'Я, Панорама, т.д.) Параметри, які вивчені:

1. Назва

2. Адреса, телефон відділу оренди

3. Район

4. Девелопер

5. Формат

6. Дата будівництва/реконструкції

 7. Загальна площа

8. Торгова площа

9. Час роботи

10. Вихідні

11. Кількість входів для відвідувачів

12. Поверховість

13. Вид паркінгу

14. Кількість паркомест

15. Кількість вільних магазинів і заповнювана

16. Кількість відвідувачів під час

17. Орендні ставки з умовами

18. Коментарі

19. Якірні орендарі

20. Структура орендарів із займаними площами ( у таблиці, критерії: категория+название точки+подкатегория+тип точки+занимаемая площадь+этаж розташування)

21. Фотосесія об'єкту (декілька фотографій фасадів і інтер'єру) 

Розділ 3. Паспорти 4 крупних торгових об'єктів (ринки, супермаркети, гіпермаркети), паспорт подібний до паспорта об'єктів, що діють.

Розділ 4. Паспорти заявлених ТЦ (назва, адреса, район, девелопер, планований рік введення в експлуатацію площа, опис об'єкту; коментарі; фотографії стройки/ візуалізації)   

Методи дослідження: 

- збір інформації на місцезнаходженні об'єкту (відвідини всіх торгових об'єктів, що діють, і будмайданчиків перспективних) 

- телефонні інтерв'ю ( mystery caller) 

- аналіз документів (інтернет джерела і друкарські ЗМІ)  

Період проведення дослідження: жовтень 2007г.

Номер дослідження - N013 

Вартість дослідження  -

450 доларів - безнал

420 доларів - готівка

(продається в електронному вигляді)

Замовити дослідження або докладнішу інформацію про дослідження - електронна форма або Валентина, моб. 80674422994 

Також ви можете ознайомитися і замовити: 

Маркетингове дослiдження торгової нерухомості м. Києва 

Дослідження торгової нерухомості м. Львів

Дослідження торгової нерухомості м. Донецьк 

Дослідження торгової нерухомості м. Запоріжжя

Аналітичний огляд торгової нерухомості м. Львів, Одеса, Запоріжжя, Донецьк


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)