2008-04-08 20:39:12
Компанія Соцмарт провела дослідження торгової нерухомості м. Запоріжжя, в ході якого було вивчено, що 24 діють і перспективних торгових центрів і крупних торгових об'єктів.
Дослідження складається з 4х блоків:
- аналіз ринку торгової нерухомості Львова (у текстовому вигляді, таблиці, діаграми)
- анкети торгових центрів, що діють,
- анкети крупних торгових об'єктів
- анкети торгових центрів, які знаходяться у стадії будівництва і проекту
Маркетингові дослідження – перший важливий крок до вибору місцеположення і розробки правильної концепції для торгового центру, а також підстави для вашого плану успішного стратегічного розвитку. Покупка готової роботи по торговій нерухомості Запоріжжя дозволить заощадити і час (не менше місяця), і значні засоби на проведення власного дослідження
Зміст дослідження:
Розділ 1. Аналітика (28 сторінок)
1. Огляд ринку торгової нерухомості м. Запоріжжя ( стисло про економічну ситуацію; основні тенденції; достоїнства і недоліки з погляду інвест привабливості; характеристика ринку торгової нерухомості; важливі події)
2. Структура торгової нерухомості м. Запоріжжя, опис крупних об'єктів
3. Учасники існуючого і перспективного ринку торгової нерухомості м. Запоріжжя
4. Характеристики пропозиції ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: розподілу по кількості об'єктів і районам (2007 і 2012г.), розподіли по загальних площах і районах ( 2007г. і 2012г.); розподілу по кількості об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г.); розподілу по загальних площах об'єктів і рокам введення в експлуатацію (до 2002-2012г); розподіли по типах і і кількості торгових крапок в торгових центрах , що діють,
5. Характеристики попиту ( формати торговий і торговий-розважальний центри) Таблиці і діаграми: заповнювана по районах, якірні орендарі, аналіз заявок)
6. Структура площ в торгових центрах ( Таблиці і діаграми: розподілу по групах об'єктів торгівлі, розваг, послуг, і по кількості торгових крапок; розподіли груп по площах і категоріях)
7. Аналіз орендних ставок (Таблиці і діаграми: АС по районах, ціна продажу, тенденції і перспективи) 8. Виводи і прогнози
9. Інформація про дослідження
10. Карта Запоріжжя, з нанесеними на неї ТЦ міста, що діють, і крупними торговими об'єктами
Витримки: ... . І потенційними інвесторами, і потенційними крупними орендарями Запоріжжя сприймається як... ... . Зараз в місті функціонує всього лише 6 торгових центрів (Гранд, Палміра Плаза, Універмаг Україна, Інтрейд, Центральний, Космос Ситі). Недавно працював ще один об'єкт, який позиціонував себе як ТЦ, – Зоряний, але зараз йде розпродаж його площ. У місті працює декілька гіпермаркетів. ... . .. У запорізьких ТЦ відсутній розважальний сектор, вони можуть похвалитися тільки наявністю фудкортов, але далеко не все, а це складові, які впливають на залучення потенційного клієнта, і повинні бути не тільки в крупних, але і невеликих торгових центрах. Згідно статистиці... ... На даний момент торгова нерухомість м. Запоріжжя представлена ... кв.м загальних площ торгових центрів, що характеризує повну ненасиченість цього сегменту торговими площами в місті, де населення складає біля 800000чел. До 2012г., якщо всі заявлені проекти будуть реалізовані, загальна площа торгових центрів виросте майже в 10 разів.... ... Найбільша кількість об'єктів street retail, а також торгових центрів зосереджено в Запоріжжі на вул. . Найбільшим і найбільш відвідуваним є ТЦ ... ... Зараз у стадії розробки знаходяться чотири таких проекту, площа кожного з них складе від 60 до 200 тисяч м². Власником контрольного пакету акцій українського ритейл-оператора «Амстор» є Midland Development. ......Якірними орендарями в існуючих ТЦ Запоріжжя виступають: Продуктові супермаркети... .... Лідером по рівню цін є проспект Леніна -АС ... – як в ТЦ, так і в торгових коридорах. ...
Розділ 2. Паспорти тих, що діють 6 ТЦ ( об'єктів, що позиціонують себе як ТЦ: Універмаг Україна, Космос Ситі, Гранд, Центральний, Пальміра Плаза, Інтрейд)
Параметри, які вивчені:
1. Назва
2. Адреса, телефон відділу оренди
3. Район
4. Девелопер
5. Формат
6. Дата будівництва/реконструкції
7. Загальна площа
8. Торгова площа
9. Час роботи
10. Вихідні
11. Кількість входів для відвідувачів
12. Поверховість
13. Вид паркінгу
14. Кількість паркомест
15. Кількість вільних магазинів і заповнювана
16. Кількість відвідувачів під час
17. Орендні ставки з умовами
18. Коментарі
19. Якірні орендарі
20. Структура орендарів із займаними площами ( у таблиці, критерії: категория+название точки+подкатегория+тип точки+занимаемая площадь+этаж розташування)
21. Фотосесія об'єкту (декілька фотографій фасадів і інтер'єру)
Розділ 3. Паспорти крупних торгових об'єктів (3 гіпермаркети мережі Амстор, Метро; параметри як в паспортах ТЦ)
Розділ 4. Паспорти заявлених 15 ТЦ (назва, адреса, район, девелопер, планований рік введення в експлуатацію площа, опис об'єкту; коментарі; фотографії стройки/ візуалізації)
Збір інформації:
1.Польові дослідження
Діючі об'єкти,
- відвідини всіх об'єктів, вивчення загальних характеристик, створення фотосесій, розрахунок площ всіх орендарів ТЦ по спеціальній методиці
- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі) об'єкти, що Будуються і проектовані,
- відвідини всіх будмайданчиків, збір інформації на місці знаходження об'єкту
- mystery caller (телефонні інтерв'ю представників майбутніх ТЦ і агентів по оренді площ як потенційні орендарі)
2. Кабінетні дослідження
- аналіз документів (Інтернет і друкарські ЗМІ)
Період проведення дослідження: жовтень 2007г.
Номер дослідження - N016
Вартість дослідження -
420 доларів - безнал
390 доларів - готівка
(продається в електронному вигляді)
Безкоштовна доставка дослідження в день оплати
Замовити дослідження або докладнішу інформацію про дослідження - електронна форма або Валентина, моб. 8-067-4422994
Також ви можете ознайомитися і замовити:
Маркетингове дослідження торгової нерухомості м. Київ
Дослідження торгової нерухомості м. Одеса
Дослідження торгової нерухомості м. Донецьк
Дослідження торгової нерухомості м. Львів
|